vineri, 13 iulie 2012

E oficial: meciul-revanşă dintre Bute şi Froch va avea loc în 2013

Pugilistul Lucian Bute (32 de ani) va avea ocazia să-şi ia revanşa în faţa lui Carl Froch, cel care, în luna mai, l-a deposedat de titlul mondial IBF la categoria supermijlocie.

Reprezentanţii celor doi boxeri au căzut de acord ca românul şi englezul să se lupte pe 16 sau pe 23 martide 2013, pe arena "Bell Centre" din oraşul canadian Montreal.

"Am discutat cu Eddie Hearn (n.r. - promotorul lui Carl Froch) şi am stabilit ca revanşa dintre Lucian Bute şi Carl Froch să aibă loc pe 16 sau pe 23 martie 2013, la «Montreal Bell Centre». Aveam o clauză în contract referitoare la revanşă, care s-ar fi putut disputa direct, fără să se ţină cont de rezultatul primului meci. Dar ne-am gândit că este în interesul promovării efective a revanşei ca Lucian şi Carl să lupte mai întâi în evenimente separate şi ne vom coordona eforturile ca amândoi să boxeze în aceeaşi zi, în luna noiembrie", a anunţat Jean Bedard, managerul clubului Interbox (la care este legitimat Lucian Bute), în cadrul unei conferinţe de presă.


"Pe 26 mai, în ring nu a fost adevăratul Lucian Bute. La Nottingham, a fost o seară urâtă, un coşmar. Mi-am pierdut centura IBF, mi-am stricat palmaresul şi am suferit o înfrângere dură. În următoarele două meciuri voi şterge amintirea urâtă a a zilei de 26 mai din memoria mea şi a fanilor mei. Vreau să demonstrez că atunci a fost doar o zi proastă. Abia aştept revanşa cu Froch. Cred în mine, acum sunt mai puternic mental", a ţinut să precizeze şi pugilistul român.

La rândul său, Eddie Hearn, reprezentantul lui Carl Froch, s-a arătat convins că şi meciul-revanşă dintre român şi englez va avea parte de acelaşi succes ca şi lupta de la Nottingham, de pe 26 mai.

"Meciul Froch - Bute reprezintă unul dintre marile momente din istoria boxului britanic. A generat un record din punct de vedere al audienţei TV, iar partida s-a disputat cu casa închisă, într-o atmosferă pe care numeroşi experţi şi luptători au descris-o ca fiind cea mai frumoasă dintre cele care au existat vreodată la un meci în Marea Britanie. Meciul de la Montreal va fi un eveniment uriaş, iar eventualele victorii ale celor doi pugilişti în meciurile pe care le vor disputa la toamnă vor turna şi mai mult gaz peste foc", a spus Eddie Hearn.

"Lupta poate avea loc în România"

Rudel Obreja, preşedintele Federaţiei Române de Box, n-a renunţat la ideea ca meciul-revanşă dintre Lucian Bute şi Carl Froch să aibă loc în România. Deşi Jean Bedard, managerul clubului Interbox, a anunţat că partida dintre pugilistul român şi cel britanic se va desfăşura la Montreal, şeful forului român de specialitate susţine că mai pot apărea modificări în program.

"Revanşa poate avea loc în România. Nimic nu e bătut în cuie. Noi ne dorim mult ca meciul-revanşă dintre Bute şi Froch să se dispute în România, ar fi o mândrie ca ţara noastră să organizeze o astfel de partidă. Suntem decişi să organizăm în România şi partida pe care Lucian Bute o va susţine la toamnă. Adversarul pe care îl va înfrunta va fi desemnat în maximum o lună", ne-a declarat ieri Rudel Obreja.

30 de victorii din 31 de meciuri
a înregistrat Lucian Bute în cariera de profesionist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu