vineri, 6 iulie 2012

Carmen Harra, predicție sumbră despre președintele țării: Traian Băsescu are zero şanse să fie reconfirmat de români

Zilele lui Traian Băsescu la Cotroceni sunt numărate. Asta susține Carmen Harra, supranumită și prezizătoarea vedetelor de peste Ocean.

Fosta componentă a trupei ”Expres” la serviciile căreia au apelat vedete de la Hollywood precum Jennifer Lopez, susține, conform ziarului ”Ring”, că românii nu vor da un vot favorabil rămânerii lui Traian Băsescu în funcție, la referendumul ce va urma demersului suspendării șefului statului, inițiat în Parlament.

”Nu sunt ghicitor sau vrăjitor, cum am fost acuzată de unii români, a face preziceri nu înseamnă o carieră! Oricine poate face predicţii. Eu sunt cântăreaţă, însă am devenit celebră ca scriitoare. Predicţiile pe care le fac se bazează pe intuiţia mea foarte puternică. Am vorbit despre căderea lui Traian Băsescu cu ani în urmă, când nimeni n-ar fi crezut aşa ceva. Am zis că va pica în anul 2011, dar timpul e relativ; iată că ceea ce am spus se întâmplă întocmai! Băsescu ar fi mai bine să-şi dea demisia, pentru că la referendum are zero şanse să fie reconfirmat de români", a declarat Carmen Harra pentru ziarul ”Ring”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu