duminică, 19 august 2012

Cântăreaţa Mirabela Dauer dezvăluie lucruri cutremurătoare: Tata mi-a făcut paltonaş din haina lui de deţinut



Una dintre cele mai îndrăgite artiste din România, Mirabela Dauer (65 de ani, născută Bela Scorţaru), avut o viaţă mai ceva ca în filme. Cântăreaţa a dezvăluit, zilele trecute, că familia ei a fost atât de săracă, încât când mânca pâine cu unt era sărbătoare şi că primul paltonaş a fost făcut din hainele în care tatăl ei, deţinut politic, s-a întors de la puşcărie.

Mai mult: Cântăreaţa Mirabela Dauer a dezvăluit lucruri cutremurătoare din copilărie - in Libertatea.ro

Cu o carieră de zeci de ani, Mirabela Dauer a trăit, până acum, o viaţă demnă de un film de succes. Artista a povestit, pentru www.revistapasiuni.ro, despre copilăria plină de lipsuri pe care a a avut-o. “Părinţii mei au fost nişte oameni modeşti şi oneşti. La mine în casă nu am auzit niciodată certuri. Din păcate, în mare parte din copilăria mea, de la 3 la 14 ani, mi-a lipsit tatăl. A fost luat pe sus de Securitate şi închis din motive politice. A fost eliberat după 11 ani, spunându-i-se că a fost arestat.
Fotografie de colecţie, realizată cu câteva luni înainte ca Securitatea să-l ridice şi să-l bage în puşcărie, din motive politice, pe capul familiei Scorţaru: Mirabela stă în braţele părintelui său, alături de mama şi de sora ei

Cea mai mare nenorocire din viaţa mea a fost lipsa tatălui meu la vârsta la care aveam cea mai mare nevoie de el. Când a fost eliberat, eu aveam 14 ani, eram deja o domnişoară”, a rememorat cântăreaţa. Mirabela şi-a amintit despre momentul emoţionant în care şi-a revăzut părintele: “Când a venit acasă tata, era iarnă, iar eu nu aveam paltonaş. Când a văzut, mi-a făcut mie hăinuţă din uniforma lui kaki de deţinut”.

Se încheia astfel una dintre cele mai grele perioade din viaţa viitoarei vedete: “Au fost nişte ani grei pentru mama, pentru mine şi pentru sora mea, care este mai mare cu 7 ani decât mine. Ce haine nu-i mai veneau ei, le luam eu, însă pantofii ei nu mi se potriveau, iar ca să-i pot încălţa le puneam vată la vârf. Uneori mâncam doar pâine cu magiun, iar atunci când aveam şi unt era o adevărată sărbătoare”.
«Nu mi-am găsit sufletul-pereche»

Chiar dacă Mirabela a avut un mare succes pe plan muzical, ea spune că banii şi celebritatea nu au schimbat-o şi căşi aminteşte mereu de greutăţile din copilărie. “Am rămas un om bun, milostiv, căruia îi place să-şi vadă semenii bucuroşi. Am făcut fapte caritabile, chiar dacă nu sunt bogată, dar nu îmi place să mă laud cu asta şi nici nu aştept nimic în schimb. Nu poţi face cuiva un bine şi pe urmă să te baţi cu pumnii în piept să arăţi ce generos eşti tu. Totuşi, am rămas marcată de faptul că nu am avut cu ce să mă îmbrac şi să mă încalţ în copilărie şi acum am acasă nenumărate perechi de pantofi şi piese de îmbrăcăminte, sute, cred”

Ajunsă la 65 de ani, solista spune că nu-i pare rău că nu şi-a găsit sufletul-pereche: “Nu l-am găsit niciodată, dar nici nu l-am căutat. Iar acum nu cred că mai am timp pentru aşa ceva, nu mă mai interesează. Mă consider o persoană împlinită aşa cum sunt acum”, a încheiat marea artistă, care de-a lungul timpului a avut doi soţi, Mircea Dauer şi Traian Popovici.
«Pe vremea mea, muzica nu se baza pe imagini scandaloase şi indecente»

Mirabela povesteşte cum a ajuns idolul a milioane de români: “Încă de copil am început să cânt. Mai întâi la şcoală, apoi la Casa de cultură Turturele, care era pe lângă Poşta Vitan din Bucureşti. Acolo cânta Orchestra Radio condusă de maestrul Sile Dinicu, iar eu, mică fiind, mă duceam pe lângă ei şi cerşeam atenţie, căutam să mă bage în seamă. Dacă mă dădea cineva afară pe uşă, eu intram pe geam. Eram foarte ambiţioasă, îmi doream foarte tare să cânt. Dacă mă întrebaţi azi dacă mai ador această meserie, eu vă răspund că dacă aş mai avea o viaţă, tot cântăreaţă m-aş face. Din păcate, după 1990 este mult mai greu în meseria asta pentru că trebuie să te lupţi cu kitsch-ul şi cu tinereţea care nu întotdeauna este de valoare. Acum, totul se bazează pe imagine, o imagine cât mai scandaloasă şi indecentă. Totuşi, aş fi ipocrită dacă m-aş plânge, pentru că eu sunt iubită în continuare de oameni”.


Mirabela povesteşte cum a ajuns idolul a milioane

Mai mult: Cântăreaţa Mirabela Dauer dezvăluie lucruri cutremurătoare din copilărie - Vedete de la noi | Libertatea.ro


Vă vine să credeţi? Aşa arăta Mirabela la 16 ani, când aspira să devină o mare cântăreaţă →
A renunţat la religia iudaică în urmă cu 16 ani

“Ca om, m-a format familia, îndeosebi tatăl meu, dar şi Dumnezeu a avut un cuvânt de spus. M-am născut în religia iudaică, dar acum 16 ani m-am convertit la ortodoxie. Mi-am dorit foarte mult asta, chiar dacă există un singur Dumnezeu pentru toate religiile. Eu am vrut să pot intra într-o biserică ortodoxă şi să mă închin. După ce am fost botezată, am simţit o chemare puternică de la Dumnezeu şi am vrut sa mă retrag la o mănăstire, să mă călugăresc. Preoţii şi prietenii cu care m-am sfătuit mi-au spus că nu sunt pregătită pentru asta, că e mult prea greu pentru mine să mă retrag din cele lumeşti, şi atunci am renunţat”, a dezvăluit Mirabela Dauer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu